店舗名:
メールアドレス:
住所:北海道釧路市
電話番号:
URL:
営業時間:
定休日:

« 初デート♪ | メイン | ひとつずつ・・・ »

2011年12月25日 (日)

クリスマス☆

今日は クリスマスshine

なかなかイイ感じの冷え具合で とっても寒かったけど イイお天気でしたぁ~sun



クリスマスの日くらいは のんびりと~~heart02

って言っても もう年末なんですよねsweat01

キッチンまわりや 吊りとだな・・・コンロの下など 後回しにしたい大掃除despair

スッキリしてから お料理しよーーーっと思って 頑張りました(^^;)



ザンギって知ってますかぁ~?

釧路が発祥の地なんですけど、鳥のから揚げ??のような物happy01

下味は そこのお宅によって様々だけど 食べる頻度は 多いですよheart02

お寿司は 出前にしてみたら 何だか数が足りないかもshocksweat01

そこで、五目寿司は 酢飯をタップリ入れて お腹がいっぱいになるように作りました(笑)




注文していたケーキheart01 夕方、お客さんが届けてくれましたpresent

今って イチゴが別になってるんですね



私のデコレーションのセンスはイマイチですが、とりあえず 5つのイチゴを乗っけちゃいまして~~6等分note

生クリームのケーキは やっぱりおいし~~っlovely

自分の分を ペロッと食べた後、モタモタしている人の分を ちょこっとハイシャクheart02

そんな事をした罰なのかナァ~~・・・今、とってもお腹が痛くなってますdespair

人のものは 食べちゃいけませんね

今年の行事も また1つ終りました

さぁ~~て、2011年も あと1週間。。。

掃除疲れに、お仕事疲れ?? ひょっとしたら遊び疲れの方もいるかもしれないけれど~

あと少し、頑張りましょうね(*^^*)ribbon

トラックバック

このページのトラックバックURL:
http://app.noevirstyle.jp/t/trackback/667705/32691585

クリスマス☆を参照しているブログ:

コメント

美味しそうなケーキですねぇ  うちもザンギつくりましたよ。味付けは、焼肉のたれと生姜と酒を入れてモミモミします(笑) おせち料理はつくりますか? 

うぉ~ざんぎ。 ザンギ=唐揚げじゃないの?? 一緒かと思ってたけど・・・。 クリスマスも終わっちゃったね。 ひとつひとつ行事が終わって、さみしいね。

naoq さまribbon naoqさんも ザンギをchick 焼肉のタレっていうのは 初めて聞きました ちなみに昨日の私は・・・ お醤油とニンニク、しょうがにちょこっとお酒でモミモミheart02 今度、タレでやってみまーすbell おせちは ほとんど作ってませんsweat01 が・・・片付けしてたらお重箱がでてきたので 今年は 久しぶりに naoqさんは 作ってますかぁ~?

mayu さまribbon 前に聞いたお話では・・・chick ザンギは ニンニクやお醤油などにお肉を 漬け込んでから粉をつけて揚げるもの から揚げは お肉に塩、コショーなどをまぶしてから 揚げるものって。 食感も シットリとカラッとで違うんですって でも、食べたら どちらも美味しいからイイもんねheart02 今年もあと1週間。。。アッというまですねdash

ザンギ・・・やっぱりから揚げだよね~? だって、片栗粉をまぶして揚げるんでしょ? なぜか私もから揚げはだいすきheart01

アッ!! これ見て思い出した^^; ケーキがまだ残っているんだった。。。 うちも生クリーム系だったよ^^v

ぐうたらmama さまribbon そうですね 片栗粉や小麦粉・・・あとは から揚げの素を 付けたり 色々ですheart01 なぜか 定期的に食べたくなるザンギchick 美味しいですよね

こたろうはは さまribbon だ・・だいじょうぶですかぁ~~ 生クリームは 賞味期限を守らなくちゃ 大変なことになるときが・・・(笑) 次にケーキを食べるのは いつかなぁ~note 生はやっぱりイイですねheart01

Take a look back in history with the following collection of Arena ads that ran in Swimming World Magazine in the 1970s:

There is a poster of Matt Biondi posing in Arena swimwear hanging on the wall in the Swimming World office. Biondi has his arms crossed, peering into the camera lens with a half-cocked smile. He looks devastatingly cool. The poster dates back to 1988, the same year he won seven medals (five of them gold) at the Seoul Olympics.

Qoros is planning to expand its range with more family cars and all of them will follow the three character naming structure like the GQ3.

Take the 1990s, for example. It was a decade smack dab in the middle of Speedo's 27-year-long exclusive contract with USA Swimming. But even though the 90's generation swimmers were blindfolded by a single brand, other kids were knocking around the block.

Volker Steinwascher, deputy chairman of the management board at Qoros, said: “During the development of the Qoros GQ3, we directed all our efforts towards the needs and expectations of today’s young, aspirational customers.

For traditional retailers, the path forward is still unclear. If your business is dependent on physical access to consumers and you have not created a brand ethos that people care about, how do you adjust to the increasingly complex and competitive retail environment? New companies seeking to enter the retail market or build a brand presence are faced with even broader choices. Should they set up shops across the country? Opt for a smaller number of flagship stores in core markets? Distribute to boutiques or department stores? Or do they skip the brick-and-mortar route altogether, sell strictly online, and invest the savings in building a brand that consumers will align with?

The future (and present) of building a following

Consumers are becoming so savvy that retailers simply can't settle for anything less than perfection in all aspects of the business. The onus is on companies to give consumers what they want and deserve. Technology and culture have aligned to create a perfect opportunity for consumers to drive a new era in retail, one in which they have the chance to support brands that they believe in. Companies that have heart can rise to the top.

To build a brand that stands above the rest--especially in the rapid shifts of retailing--you have to do more than offer the best products and service in your industry. You have to create a following that will stand by you when things go wrong, push you to be better, and lift you above the competition. When you achieve that, you have to be as loyal to your fans as they are to you.

Consumers today have more choices and more power to support companies that give them something to love. It's not just about access, convenience, or outstanding customer service anymore; these are requirements for brands and are increasingly taken for granted. People are now seeking brands that fit with their values and give them something to believe in--plus the best quality and price on the market.

コメントを投稿